Sunday 18 May 2014

Tabik Spring !

Assalamualaikum, slmt tga ary, memandangkan aku tulis post ni lepas aku lunch. Hehe. Sementara tunggu makanan turun, aku berblogging jap.

Di musim exam, final dah sekarang, rasa macam nak cepatkan masa je terus ke last paper. Haha. Nak tidur kat umah puas2. Nak main ngn adik2 puas2. Manja ngan akak abang puas2. Memandangkan raya taun ni semua ada. Cukup corum bak kata org ! :)




Taktau nak cakap sayang macam mana lagi.

Aku tabik kat seseorang ni. Aku sayang kat dia. Aku tak mintak banyak. Asalkan dia jaga diri dia baik baik, aku akn terus syg dia. Bak kata pepatah,
"Remind me of Allah, If indeed, your love for me is true."

Paling aku tabik, selalu lepas azan je, dia akan terus solat. Tak kesah lah dekat RNR ke, petronas ke, yang penting, dia takkan lengahkan selagi takde aral. Kau takkan tau betapa aku tabik gaya hidup kau. :)
Sincerely,
Cida

No comments:

Post a Comment